שאלות ותשובות נפוצות

להתחיל ללמוד לרקוד זה קל, הצעד הראשון הוא לתאם לעצמכם שעור הדגמה ללא עלותעם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו. במהלך השיעור יאבחן המדריך את רמתכם הנוכחית וימליץ על תכנית הלימוד המתאימה לכם.

לתאום שעור הכרות ללא עלות לחץ כאן

כן. ללמוד לרקוד זה קל כמו ללמוד ללכת ברגע שאתם לומדים אצל מדריך מנוסה בסטודיו בוטיק לריקודים סלוניים ולטיניים אנו מלמדים אלמנטים פשוטים ובסיסיים עליהם מתבסס הצעד. אין הגבלת גיל, התלמיד המבוגר ביותר שלנו הוא מעל 70, הצעירים ביותר הם לרוב בשנות העשרה.

אורך תכנית הלימוד תלוי במספר הריקודים שברצונכם ללמוד ועד איזה רמה ברצונכם להגיע. למרות זאת, אם תהיו מסוגלים לרקוד כבר לאחר שעור הריקוד הראשון שלכם.

עלות השיעור משתנה ותלויה במספר גורמים: כמה מקצועי ברצונך להיות?, איזה ריקודים ברצונך ללמוד?, מהו לוח הזמנים שלך?. השיעור הראשון ניתן חינם ללא כל התחיבות, לאחר שעור זה, יתאים המדריך תכנית לימוד ריקוד העונה על צרכיכם ויוכל לענות על כל שאלה שתהיה לכם ע"מ שתוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר.

תוכלו ללמוד את הצעדים העדכניים והעכשיויים ביותר בכל אחד מריקודי החברה – סלסה, סווינג, רוקנרול, סמבה, ממבו צ'ה צ'ה, מרנגה, האסל, רומבה, פוקס טרוט, טנגו וואלס ועוד רבים אחרים.

אחרי שרוכשים בסיס טוב לריקוד, תוכלו לנתח, להבין וליישם את הצעדים החדשים לבדכם ללא כל קושי. אולם רבים התלמידים החוזרים לקחת שעורי ריקוד ולרקוד עם חבריהם לריקודים שרכשו.

אתם יכולים לתאם שעור מתי שתרצו, הסטודיו שלנו פתוח בימי ראשון עד חמישי בשעות 16:00 עד 22:00 ובימי שישי בשעות 10:00 עד 14:00 . אנו נתאים את עצמנו ללוח הזמנים שלכם.

כן. כל מדריכי הסטודיו עוברים תוכנית הכשרה אינטנסיבית וקשה ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים. לכל מדריך בעל רקע בריקוד וניסיון בהוראה. אנו נבחר את המדריך המתאים ביותר לצרכים ולאופי הלימוד שלכם.

ריקוד הנו אחד מהכישורים החברתיים הבולטים ביותר. לדעת לרקוד זהו נכס לכל החיים. זוהי השקעה בהנאה, יציבה, ביטחון, אישיות מגוונת וחברים חדשים. מעבר לזה, ריקוד מהווה פעילות גופנית מתונה, מספק הנאה ללא מאמץ. הוא פותח עולם חדש ונפלא של זוגיות, רומנטיקה ובילויים כל השנה. לעוד אינפורמציה ראו את הריקוד כדרך חיים.





    logo

    ©2016 |Webs.co.il |Eli Mizrahi | UX and development: uxit.co.il

    Log in with your credentials

    Forgot your details?