שיטת לימוד מותאמת אישית

אנו מלמדים את כל הריקודים הסלוניים. ריקודים קלאסיים כגון טנגו, וואלס או פוקסטרוט וכן ריקודים לטיניים כגון רומבה, צה צה, ממבו, סלסה ועוד.
נשמח להזמינכם לשיעור הדגמה ללא תשלום, זהו שעור קצר בו ילמדו אתכם מספר צעדים בסיסיים על מנת לאפשר לכם לחוש את חווית הלימוד של הריקודים הסלוניים וכן להתרשם מהסטודיו. השיעור יאפשר לנו גם להכיר אתכם וכך נדע איזה תוכנית ריקוד להציע לכם.התוכניות מותאמות באופן אישי ואין הכרח להגיע עם בן או בת זוג.

לתאום שעור הכרות ללא עלות לחץ כאן

כל תוכניות הריקוד משלבות :

שעורים פרטיים בהם לומדים " אחד על אחד" עם המדריך את הריקודים שמעניינים ומושכים אתכם ונכונים לכם מבחינה מקצועית, עובדים על צעדים, טכניקה, הובלה ומובלות ועל תנועה הרמונית.

שעורי קבוצות כאשר הקבוצות הן קטנות על מנת שנוכל להעניק יחס אישי לכל אחד ואחד מהתלמידים. בשעורי הקבוצה נלמדים כל הריקודים הסלוניים ( בצורה מחזורית) והן מחולקות לפי הרמות השונות של התלמידים. ניתן להתרשם מלוח הקבוצות החודשי המפורסם באתר.

מסיבות תרגול המאפשרות פרקטיקה על בסיס שבועי. אנחנו יודעים שהבסיס הכי נכון וטוב ללימוד מוצלח הוא תרגול. המסיבות שלנו מאפשרות תרגול רציף ויעיל בפיקוחם המסור של המדריכים אשר משתתפים באופן אקטיבי במסיבה, משגיחים, מזכירים ומתרגלים עם התלמידים.
משך כל שעור פרטי או קבוצתי הוא 45 דקות. ניתן גם לקחת שיעורים כפולים של שעה וחצי.

מחירי התוכנית תלויים בסוג התוכנית שתוצע לכם בסוף שעור ההדגמה.
הסטודיו פתוח א' עד ה' מ 9:00 עד 22:00 וניתן לקבוע שעורים פרטיים





    logo

    ©2016 |Webs.co.il |Eli Mizrahi | UX and development: uxit.co.il

    Log in with your credentials

    Forgot your details?