הריקוד כדרך חיים

בעולם הריקודים הסלונים הקסום קיימים יתרונות רבים. זוגות ויחידים מעידים על הנאה רבה כתוצאה מהרומנטיקה הנוספה לחייהם, אחרים מספרים על הרזיה ושיפור המצב הבריאותי, יש הנהנים דווקא מכמה שעוזר להם הריקוד להראות ולהרגיש אפנתיים ומסוגננים כאשר הם יוצאים לרחבת הריקוד.

בעוד אתם לומדים ומשפרים את כישרון הריקוד שלכם, תופתעו לגלות כי:

  • תפיקו הנאה רבה יותר מחיי החברה שלכם כאשר תצאו לבלות
  • הביטחון העצמי שלכם יתחזק
  • תכירו אנשים ותרכשו חברים חדשים
  • תחושו שיפור בבריאותכם הכללית
  • תחושו יותר רגועים ונינוחים בסיטואציות חברתיות
  • תמצאו את הפעילות והכושר הגופני שרציתם
  • תשמחו את בן או בת זוגכם
  • תפיקו הנאה רבה מהשתתפות במסיבות
  • היחסים העסקיים שלכם ישתפרו
  • תסגלו יציבה טובה וחן בתנועתכם
  • תהיה לכם סיבה מצוינת להתגנדר ולבלות
  • תתגברו על ביישנות
  • תחושו הקלה במתח בחייכם
  • תתבלטו על רחבת הריקודים
  • לעולם לא תאמרו שוב "לא" להזמנה לריקוד
  • תגלו יצירתיות ובידור בדרך חדשה
  • תחושו רעננים ורגועים

להתחיל ללמוד לרקוד זה קל, הצעד הראשון הוא לתאם לעצמכם שעור הדגמה ללא עלות עם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו. במהלך השיעור יאבחן המדריך את רמתכם הנוכחית וימליץ על תכנית הלימוד המתאימה לכם.

שיפור המצב הבריאותי ושילוב פעילות גופנית בשגרה כתוצאה מריקודים סלונים
בריאות והרזיה

לחצי היומיום והמחויבויות החברתיות יוצרים עומס רב בשגרת החיים ומקשים מאוד על שילוב פעילות גופנית סדירה. אולי משום כך המאבק במשקל עודף ובריאות לקויה הולך ומחריף. זהו אינו סוד שהרגלי תזונה נכונה ופעילות גופנית הם המפתח לשמירה על בריאות ומשקל.אולם כאשר אנו חושבים לבלות 40 דקות בדיווש על אופני כושר או לחלופין בריצה מסביב לבלוק ארבע – חמש פעמים בשבוע זה לא בא בחשבון למרביתנו.

ריקוד פועל כגורם המשחרר מתחים ולחצים. בשביל אנשים אשר שגרת חייהם עמוסה לעייפה ריקוד יכול להפוך תחביב העוזר לשיפור הביטחון ועוזר בסיטואציות חברתיות ועסקיות, וזה בדיוק מה שהופך את הריקוד לפעילות הגופנית האידיאלית! הריקוד מהווה פעילות אירובית מתונה ללא החלק המשעמם! כאשר אתם לוקחים שעורי ריקוד אתם הופכים את הפעילות הגופנית לארוע חברתי מהנה בכל אחד מלילות השבוע. "אימון" הריקוד שלכם נערך בליווי מוזיקה נעימה וכולם במצב רוח מרומם. זה פשוט כיף!

לפניכם מספר עובדות מעניינות על ריקוד:

  • ריקוד תורם להגברת הביטחון העצמי.
  • מתחרים אולימפים פעמים רבות משלבים באימוניהם ריקוד לחדד את יכולת השליטה בגוף,מהירות ושיווי המשקל.
  • הריקוד נחשב אחד מחמשת הפעילויות המומלצות ביותר ע"פ יותר משישים מחקרים.
  • ריקוד תורם ליציבה נכונה
  • ריקוד מעודד מתיחה עדינה של השרירים
  • ריקוד בונה גמישות וסיבולת
  • כפעילות אירובית ריקוד תורם לשיפור המערכת הקרדיולוגית.
  • ישנם רופאים הממליצים על חצי שעת ריקוד שלוש פעמים בשבוע.

מאז שהוועדה האולימפית הכירה בריקוד הסלוני כספורט אולימפי מן השורה, הופנתה תשומת לב רבה לתחום כספורט אתלטי אמיתי. מבט אחד ברמת הכושר והחזות הפיזית של מתחרי הסלונים המקצועיים, מאמנים ומדריכי הריקוד מאמת את מעלותיו.

"ריקוד סלוני זוהי פעילות מאמצת אשר משתמשת בקבוצות שרירים גדולות ובדר"כ נעשית במשך שעה או ערב שלם . " הריקודים הסלונים מושווים לעתים קרובות להחלקה על הקרח, ואף אחד לא יפקפק ביכולות של האתלטיות של ספורטאי החלקה על הקרח."

אנשים רבים פונים לריקודים הסלונים כאשר פעילויות ספורטיביות אחרות נופלות בין הכיסאות בעיקר עקב פציעות שונות או פשוט משעמום.

הריקוד הסלוני מהווה פעילות מתונה ולכן הוא נגיש לאנשים בכל גיל או מצב גופני. עם פחות דגש על "שריפת קלוריות" ויותר על הנאה, הירידה במשקל, הקואורדינציה האירובית משתפרים כתופעת לוואי נפלאה.

להתחיל ללמוד לרקוד זה קל, הצעד הראשון הוא לתאם לעצמכם שעור הדגמה ללא עלות עם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו. במהלך השיעור יאבחן המדריך את רמתכם הנוכחית וימליץ על תכנית הלימוד המתאימה לכם.

לתאום שעור הכרות ללא עלות לחץ כאן

שיפור החיים הרומנטיים וחיי החברה כתוצאה מריקודים סלונים
רומנטיקה

הריקוד הסלוני הוא רומנטי כמו שהוא מהנה. במשך שנים הרומנטיקנים הגדולים ביותר ידעו שהדרך הטובה ביותר לשבות את ליבה של אשה היא לסחוף אותה על רחבת הריקודים. לאחוז, לגעת ולנוע לצלילי המוזיקה זוהי מיומנו רומנטית שכל אחד יכול להוסיף לחיים הזוגיים. חישבו על כל מערכות היחסים הנפלאות שלעולם לא היו נרקמות ללא המשפט הנפלא: " התרצי לרקוד?".

הקסם הרומנטי של הריקוד הסלוני הוא סוד השייך לכל רקדן מיומן. לגברים, היכולת לזהות מהו הריקוד המתנגן, לבטוח בעצמכם וביכולת ההובלה שלכם ולחצות את הרחבה ולהזמין את בחירת לבכם לריקוד, הינה מיומנות חברתית נפלאה. לנשים, הן תמיד יהיו מחוזרות ע"י הרקדנים כבנות זוג לריקוד ברגע שיראו ביציבה, חינניות וסטייל ויתר כישורי הריקוד הנרכשים.

אנשים יעשו הרבה על מנת להראות מושכים בעיני המין השני, שעות ארוכות בחדר הכושר, הון עתק על קוסמטיקה ובגדים מסוגננים, רק על מנת לזכות ביתרון קל במשחק המינים. לרוע מזלם, האנשים הללו תמיד יצטרכו לקחת צעד אחורה בפני רקדן מיומן. הדרך הטובה ביותר למשוך אליך תשומת לב חיובית ומחמיאה היא על רחבת הריקוד. מספר שעורים בארתור מארי הם כל שאתם צריכים על מנת לשנות את חיי החברה והחיים הרומנטיים שלכם מקצה לקצה.

הריקוד מאפשר לכם לבטא את רגשותיכם אל בן הזוג ונותן מערכת היחסים בניכם אופי חושני. ריקוד עוזר לשמור זוגות יחד. אחרי שנים של נישואים, הריקוד עוזר למצוא יחדיו חוויות מרגשות חדשות על רחבת הריקודים. עודדו את הניצוץ הרומנטי, זה נפלא לשמירה על נישואים ארוכי טווח ומעניינים. נשים רבות יעידו שהן מעדיפות ערב של ריקודים על פרחים ושוקולד.

להתחיל ללמוד לרקוד זה קל, הצעד הראשון הוא לתאם לעצמכם שעור הדגמה ללא עלות עם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו. במהלך השיעור יאבחן המדריך את רמתכם הנוכחית וימליץ על תכנית הלימוד המתאימה לכם.

לתאום שעור הכרות ללא עלות לחץ כאן

אפנה וסגנון הנרכשים מריקודים סלונים
אפנה וסגנון

מחתונות העשירון העליון ועד למגזיני אפנה, שמלות וחצאיות ריקוד לנשף חזרו לרדוף את הוליווד ומעצבי האפנה. זה לא מפתיע שהיום זהו המראה העדכני ביותר.

בתי ספר לריקודים אינם המקום היחיד אליו חזר הסגנון הסלוני. טקס האביב האחרון של חלוקת פרסי האוסקר שפע בשמלות נשף מסוגננות במלא תפארתן. וורסאצ'ה, כריסטיאן דיור ועוד רבים אחרים ממשיכים לייצר חצאיות, שמלות, ווסטים ומחוכים בשלל עיצובים מרהיבים שהוליווד לא ראתה שנים!

לאחרונה ירחוני אפנה וטורי הרכילות מדווחים על חתונות החברה הגבוהה בהן כל סלברטי המחשיבה עצמה נכחה בשמלת נשף או חצאית מעוצבת. "שמלת הקוקטייל השחורה והפשוטה" מאוד הולמת יציאה לערב, מתי כבר יוצא ללבוש שמלת נשפים מגונדרת אם לא לערב האוסקר? תלמידים בארתור מארי מגיעים למסיבה השבועית שלהם בשמלות וחצאיות ריקוד. להתלבש ולהתגנדר זהו רק חלק מהכיף בשעורי הריקוד, להרגיש כאילו לקחתם מני חופשה משגרת היומיום לתוך המסיבה האנרגטית והמהנה בכל שבוע.

חופשת ריקוד יכולה להיות מהנה בלא הצורך אפילו לצאת מהעיר. דמיינו עצמכם לבושים ומוכנים לצאת לרקוד על סיפונה של ספינה בחברת חובבי ריקודים שכמותכם…. או במועדון דיסקו צרפתי או אולם סלוני איטלקי המשקיף לים התיכון. בתי ספר רבים מציעים מסיבות נושא וארועים מיוחדים בהם התלמידים מתלבשים ומתרגלים את הריקודים השונים, מכירים רקדנים אחרים ורוקדים יחדיו. האפנה והסגנון שולטים בריקוד הסלוני ומסייעים לתלמידים להרגיש נוח בכל סגנון מראוותני ויוקרתי ועד קאנטרי ויומיומי. ערב בארתור מארי יכול להיות פנטזיה, הרגעות והקלה ממתחי השגרה מבלי לצאת מהעיר.

פרקטיות היא אספקט נוסף מאחורי האפנה "אחרי הכל" אמרה אחת התלמידות, " אם אני ארקוד ריקודים סלונים בשמלת נשף, עדיף שאתרגל את הצעדים לבושה בה, כשהשובל שלי ארוך!" החודשים האחרונים חלה עלייה דרמטית בנרשמים לקורסי הריקוד אשר דווקא מתמקדים בריקודים הקלאסיים. אחד מהגורמים המשמעותיים לשינוי הגישה הזה הוא השינוי באפנה, בסופו של דבר, אם אתם לא יודעים לרקוד, האפנה השמלות והזוהר נותנים רק חצי מהאפקט.

להתחיל ללמוד לרקוד זה קל, הצעד הראשון הוא לתאם לעצמכם שעור הדגמה ללא עלות עם אחד מהמדריכים המקצועיים שלנו. במהלך השיעור יאבחן המדריך את רמתכם הנוכחית וימליץ על תכנית הלימוד המתאימה לכם.

לתאום שעור הכרות ללא עלות לחץ כאן





    logo

    ©2016 |Webs.co.il |Eli Mizrahi | UX and development: uxit.co.il

    Log in with your credentials

    Forgot your details?